سوالات متداول

دایان اکسپرس چگونه کار میکند و مجوز دارد ؟

شرکت عصر نوآوران دایان با نام تجاری دایان اکسپرس به شماره ثبت ۷۰۲۴۹ یکی از شرکت های تجارت الکترونیک طرف قرار داد با شرکت ملی پست می باشد که پس از طی مراحل و دریافت مجوزهای لازم از شرکت پست این امکان را به فروشندگان میدهد که سفارشاتشان را در پنل ثبت و از بستر امن پست ارسال نمایند

چگونه ثبت نام کنم؟

شما با وارد کردن اطلاعات فروشگاه خود در صفحه عضویت دایان اکسپرس ثبت نام می نمایید . تایید فروشگاه اینترنتی بعد از تکمیل مشخصات و بر قراری ارتباط با پشتیبانان دایان اکسپرس بین ۳-۴ روز صورت میپذیرد و پس از آن میتوانید سفارشات خود را در پنل دایان اکسپرس مدیریت نمایید .

 آیا دایان اکسپرس خدماتی بابت پیگیری کالای ارسالی من ارائه می دهد؟

دایان اکسپرس با ارائه پنل های مدیریتی کاربردی و آسان این امکان را به مدیران فروشگاه می دهد تا تمام سفارشات خود را پیگیری کرده و گزارشات جامعی از سفارشات ثبت شده‌ی خود در اختیار داشته باشند. همچنین مشتریان فروشگاه میتوانند به سایت دایان اکسپرس مراجعه کرده و در بخش رهگیری ،سفارش خود را پیگیری کنند.

 آیا کالاهای ارسالی توسط دایان اکسپرس تحت پوشش بیمه قرار می گیرند؟

بله کالاها توسط پست بیمه می شود . اما در زمان بسته بندی باید دقت لازم صورت گیرد زیرا در صورت ایجاد خسارت و تحویل گرفتن کالا توسط مشتری اداره پست تضمینی در قبال پرداخت خسارت ندارد . اما در صورت مفقود شدن مرسوله پیگیری توسط فروشگاه صورت میپذیرد و با توجه به ارزش اظهار شده طبق زمان تعیین شده توسط پست ،مبلغ کالا به فروشگاه پرداخت میگردد.

چگونه قبل از ارسال ،مشتری هزینه ارسال را مشاهده می نماید؟

از طریق اتصال به وب‌سرویس و یا پلاگین‌های آماده دایان اکسپرس و یا از طریق پنل کاربری در دایان اکسپرس می‌توانید هزینه‌های ارسال را در وب‌سایت‌ خود در لحظه مشاهده نمایید.

پشتیبانی به چه صورت انجام میپذیرد ؟

فروشگاه ها می‌توانند در ساعات مشخص با شماره تماس‌های شرکت تماس حاصل نمایند و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند و همچنین بعد از ثبت‌نام برای هر فروشنده قسمت تیکت در پنل فروشگاه فعال‌ می گردد که به راحتی از این طریق با پشتیبانان دایان اکسپرس در ارتباط قرار میگیرند.